Często zadawane pytania

1) Jak złożyć zamówienie?

Każde lustro dostępne w naszej ofercie można zamówić: • poprzez stronę www.lustrodlaciebie.pl, • dzwoniąc pod numer 814 778 404 (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00), • wysyłając maila na adres: sklep@lustrodlaciebie.pl. Dane niezbędne do realizacji zamówienia: rozmiar lustra (szerokość x wysokość - podane w cm), rodzaj przełącznika, barwa światła.

2) Jak zapłacić?/Metody płatności.

Płatność dokonywana jest po dodaniu wszystkich produktów do koszyka, wybraniu odpowiedniej metody płatności oraz uzupełnieniu danych teleadresowych. W chwili obecnej akceptujemy następujące metody płatności: - płatność kartą kredytową/debetową lub przelewem przez system płatności PayU - bezpośredni przelew na nasz rachunek bankowy - płatność za pobraniem (płatność gotówką podczas odbioru lustra od kuriera) Należy pamiętać, że w przypadku płatności przelewem, realizacja zamówienia rozpocznie się po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

3) Co to jest (zegar LED/przełączniki/moduł Bluetooth/lustro powiększające, etc.) i gdzie jest umieszczone?

Zegar LED jest cyfrowym wyświetlaczem o rozmiarach 2x5cm, który podaje aktualny czas (wymaga ręcznej regulacji w okresie zmiany czasu). Standardowo zegar LED umieszczany jest tuż nad dolną krawędzią lustra, na środku tafli. Istnieje możliwość określenia jego położenia - wystarczy w trakcie wypełniania formularza z danymi do wysyłki, w polu z uwagami, wpisać preferowaną lokalizację. Zegar LED występuje w czterech opcjach kolorystycznych: białej, czerwonej, zielonej i niebieskiej.

Brak przełącznika (podłączenie bezpośrednio do 230V) to opcja, która umożliwia bezpośrednie podłączenie oświetlenia lustra LED (lub też innych wybranych akcesoriów) do instalacji elektrycznej w łazience. W praktyce oznacza to, że światło lustra LED będzie kontrolowane za pomocą głównego włącznika w łazience.

Przełącznik tradycyjny to standardowy przełącznik kołyskowy. Instalowany jest za dolną krawędzią lustra, po prawej stronie. Może zostać zamontowany w innym, określonym przez klienta miejscu.

Przełącznik dotykowy jest sensorem reagującym na dotknięcie palca. W trybie spoczynku świeci na zielono, w trybie aktywnym na niebiesko. Włącza i wyłącza oświetlenie LED w lustrze. Jeśli oświetlenie LED nie zostanie wyłączone wcześniej, przełącznik dotykowy wyłączy je automatycznie po około 20 minutach. Standardowo sensor dotykowy znajduje się w prawym dolnym rogu lustra, lecz na życzenie klienta może być umieszczony w dowolnym miejscu.

Czujnik ruchu to przełącznik reagujący na ruch ręką w odległości do 5 cm. Standardowo umieszczany jest za dolną krawędzią po prawej stronie. Aby zapewnić jego prawidłowe funkcjonowanie należy upewnić się, że nic nie znajduje się w odległości około 12 cm od czujnika ruchu.

Moduł Bluetooth składa się z dwóch głośników oraz komponentu zasilającego. Umieszczany jest z tyłu lustra. Pozwala na odtwarzanie muzyki z dowolnego urządzenia posiadającego technologię Bluetooth. Uruchamiany jest razem z oświetleniem lustra, a o jego aktywacji informuje krótki sygnał dźwiękowy. Głębokość głośników wynosi 3,5 cm.

Lusterko powiększające to okrągłe lustro o średnicy 14 cm z trzykrotnym lub pięciokrotnym powiększeniem, montowane w tafli lustra głównego. Dostępne jest w również w opcji z własnym oświetleniem LED. Instalowane jest po prawej stronie lustra na środku tafli. Klienci mogą wskazać preferowane położenie lusterka na tafli podczas składania zamówienia.

Mata grzewcza jest przyklejana na tył lustra. Ma ona za zadanie rozgrzewać centralną część tafli i zapobiegać jej zaparowywaniu tak, aby można było swobodnie przeglądać się w lustrze nawet zaraz po gorącej kąpieli. Najmniejszy rozmiar stosowanej maty to 30x40 cm. W przypadku luster o większych rozmiarach stosowana jest odpowiednia wielokrotność pojedynczej maty. Mata grzewcza zazwyczaj uruchomiana jest razem z oświetleniem lustra przy pomocy wybranego przełącznika głównego (opcja brak przełącznika, przełącznik tradycyjny, czujnik ruchu). Można również dobrać oddzielny przełącznik do maty grzewczej – wtedy oświetlenie lustra będzie włączane niezależnie od maty grzewczej. W przypadku wyboru przełącznika dotykowego w lustrach z oświetleniem obwodowym, mata grzewcza będzie podłączona bezpośrednio do zasilania 230V i uruchamiana głównym włącznikiem w łazience (w zależności od wykonanego podłączenia elektrycznego). Alternatywnie klient może wybrać matę grzewczą wraz z oddzielnym przełącznikiem dotykowym.

Regulator jasności pozwala na modyfikację natężenia światła w celu uzyskania preferowanego rozświetlenia. Miejsce regulacji oznaczone jest specjalną naklejką. Jasność oświetlenia reguluje się poprzez dotknięcie palcem oznaczonego miejsca i przytrzymanie go, aż do uzyskania pożądanego efektu. Dwukrotne mignięcie światła oznacza uzyskanie jego maksymalnego natężenia. Gniazdko elektryczne z klapką montowane jest z boku lustra. Pozwala na podłączenie różnego rodzaju urządzeń drobnego AGD (golarki elektrycznej, szczoteczki do zębów czy suszarki).

Profil aluminiowy umieszczany jest za krawędziami lustra. Spełnia on funkcje estetyczne. Szklana półka to praktyczny dodatek, który montowany jest blisko dolnej krawędzi lustra za pomocą specjalnych uchwytów. Posiada szerokość o 1 cm mniejszą od lustra (0,5 cm z każdej strony).

4) Jak zamontować lustro?

Przed przystąpieniem do montażu lustra, należy odpowiednio przygotować miejsce w którym będzie ono zawieszone. W przypadku luster z oświetleniem LED trzeba uprzednio wyprowadzić kabel zasilający ze ściany. Do instalacji przystępujemy po wymierzeniu odległości między uchwytami znajdującymi się z tyłu lustra i naniesieniu ich na ścianę na odpowiedniej wysokości. W ścianie należy wywiercić dwa otwory, w których umieszczamy kołki rozporowe. W kołki wkręcamy haczyki. Kabel zasilający łączymy z kostką elektryczną lustra LED (kostki nie ma w zestawie), a następnie zawieszamy lustro uchwytami na haczykach.

5) Gdzie znajduje się podłączenie lustra?

Kabel zasilający (wraz z kostką) znajduje się z tyłu lustra - około 15 cm od jego górnej krawędzi, między uchwytami służącymi do zawieszenia.

6) Jak pakowane jest lustro?

Przed rozpoczęciem pakowania, każde lustro jest dokładnie sprawdzane pod kątem ewentualnych wad produkcyjnych. Następnie lustro jest czyszczone i zabezpieczane poduszkami powietrznymi z obu stron. Całość owijana jest folią stretch, która stabilizuje i dodatkowo chroni wszystkie elementy. Kolejnym etapem jest obłożenie brzegów lustra grubą pianką. Tak zabezpieczone lustro umieszczane jest w pierwszym opakowaniu tekturowym. Rogi tego opakowania zabezpieczane są piankowymi narożnikami, a krawędzie wzmacniane piankowymi profilami. Pierwszy karton wkładany jest w drugie opakowanie, a wszelkie puste przestrzenie wypełnia się poduszkami powietrznymi. Paczkę zamyka się metalowymi zszywkami. Na zewnątrz przylepiane są naklejki “Uwaga Szkło” - tego typu etykieta to sygnał dla kuriera, żeby z przesyłką obchodził się niezwykle delikatnie.

7) Moje lustro przyjechało uszkodzone, co robić?

W przypadku stwierdzenia wad podczas (zalecanego przez nas) sprawdzania towaru przy kurierze, należy spisać z nim protokół szkody i poinformować nas o zaistniałej sytuacji. Jeśli uszkodzenie zostało stwierdzone po odjeździe kuriera, konieczne jest wykonanie jak najpełniejszej dokumentacji fotograficznej. Zdjęcia powinny pokazywać opakowanie lustra wraz z etykietą przewoźnika oraz uszkodzenie towaru. W celu zgłoszenia reklamacji, prosimy o wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego dostępnego w zakładce "Reklamacje i zwroty". Do zgłoszenia należy dołączyć zdjęcia lub film z wadą. Zgłoszenie powinno zostać wysłane na adres: reklamacje@lustrodlaciebie.pl

8) Moje lustro nie funkcjonuje prawidłowo, co robić?

Jeśli stwierdzone zostanie nieprawidłowe funkcjonowanie lustra, wadę taką należy uwiecznić na zdjęciu lub filmie oraz dodatkowo jak najbardziej szczegółowo opisać, a następnie wysłać na adres: reklamacje@lustrodlaciebie.pl

9) Zamówiony towar mi nie odpowiada. Co mam zrobić?

Istnieje możliwość zwrócenia zamówionego lustra w przeciągu 14 dni od jego otrzymania, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Towar nie może nosić śladów użytkowania i powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie. W celu zwrotu lustra prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z naszym sklepem.

10) Ile trwa czas realizacji zamówienia?

Realizacja zamówienia zależy od wielkości lustra oraz atrybutów, które ma ono zawierać. Czas realizacji danego modelu jest zawsze podany na stronie, pod polem wyboru rozmiarów danego lustra. W dniu wysyłki, na podany w zamówieniu adres mailowy, wysyłane jest powiadomienie wraz z numerem przesyłki.

11) Dane akcesorium nie jest dostępne w wybranym przeze mnie modelu. Dlaczego?

Jeżeli jakiś atrybut nie jest dostępny przy danym modelu oznacza to, że z przyczyn technicznych niestety nie możemy go zainstalować.

12) Czy LEDy można wymieniać?

Pasy LED mogą być wymienione, lecz wymaga to zwrócenia towaru do nas. Rekomendujemy wykonanie usługi wyłącznie przez producenta.

13) Czy lustro z oświetleniem LED może być jedynym źródłem oświetlenia w łazience?

Oferowane przez nas lustra z oświetleniem LED świetnie sprawdzają się podczas wykonywania codziennych zabiegów, takich jak golenie czy robienie makijażu. Do oświetlenia łazienki rekomendujemy zastosowanie dodatkowego źródła światła.

14) Co to jest kolor szkła/lustro podkładowe?

W naszej ofercie znajdują się modele luster składające się z dwóch połączonych ze sobą tafli - lustrzanej i szklanej. Lustro właściwe naklejone jest na szkło podkładowe, które dostępne jest w kolorze grafitowym lub brązowym (lustra tradycyjne) oraz czarnym, zielonym, bordowym i pomarańczowym (lustra LED, seria Lacobell). Oferujemy również modele będące połączeniem lustrzanej tafli ze szkłem dekoracyjnym z grafiką (Monoglass).

15) Jak wygląda logo? Gdzie jest umiejscowione? Czy mogę zamówić lustro bez loga?

Logo to niewielkich rozmiarów nazwa producenta (2,5 cm x 0,5 cm), która została wypiaskowana na środku lustra nad jego dolną krawędzią. Istnieje możliwość zamówienia lustra bez logo - wystarczy podczas składania zamówienia poinformować nas o tym w komentarzu.

16) Jaka jest różnica między barwami światła? Jaka jest najjaśniesza?

Podstawową różnicą między barwami światła jest moc świecenia. Określa ją temperatura barwowa wyrażana w kelwinach (K). Im wyższa jest liczba kelwinów, tym kolor jest jaśniejszy - bardziej zimny. Barwa biała ciepła – 2800-3200K Barwa biała neutralna – 4000-4500K Barwa biała zimna – 5600-6500K Najjaśniejszą jest więc barwa zimna, ale rekomendowaną przez nas barwą, którą warto zastosować w przypadku lustra LED, jest barwa biała neutralna.

17) Co to jest RGB?

RGB to nazwa jednego z modeli przestrzeni barw. Powstała ze złożenia pierwszych liter angielskich nazw barw: R - red (czerwony), G - green (zielony), B - blue (niebieski). W ofercie naszego sklepu znajdują się lustra, w których może zostać zastosowana taka opcja oświetlenia - wybór jednego z 19 dostępnych kolorów możliwy jest za pomocą pilota. W opcji tej nie jest dostępna barwa biała (należy wybrać wersję RGB+biała).

18) Jaka jest grubość tafli?

Tafla lustra ma grubość 4 mm.

19) Jaka jest głębokość lustra?

Głębokość lustra uzależniona jest od modelu oraz zastosowanych akcesoriów. Może wynosić od 28 mm do 36 mm.

20) Nie znajduję interesującego mnie rozmiaru lustra. Jak mogę go wybrać?

Lustra LED znajdujące się w naszej ofercie, oprócz rozmiarów standarowych, dostępne są również w opcji na miarę. Istnieje możliwość docięcia tafli na dowolny wymiar - w przedziale od 40 cm do 180 cm. Nasi Doradcy Klienta zawsze chętnie pomogą w doborze odpowiedniego rozmiaru lustra.

21) Czy mogę dodać komentarz do mojego zamówienia?

Tak, dodanie komentarza do zamówienia możliwe jest na etapie uzupełniania formularza z danymi do wysyłki.